Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

11 άντρες απαντούν! Πώς είναι το sex όταν…

Πώς είναι για έναν άντρα όταν απατά τη γυναίκα του, φαντασιώνεται την κολλητή της, ή έχει απολυθεί;


…σκέφτεται την πρώην του
«Γενικά στη ζωή μου δεν έχω νιώσει πολλές φορές την απόρριψη. Όμως πριν από τρία χρόνια, η τότε κοπέλα μου αποφάσισε να βάλει ένα τέλος στη σχέση μας, κυρίως, πιστεύω, λόγω των προβλημάτων που δημιουργούσε η δουλειά μου – είμαι ξεναγός και ταξιδεύω συχνά. Ήταν κάτι που μου κόστισε πάρα πολύ, γιατί την αγαπούσα πραγματικά. Κατάφερα να κάνω άλλη σχέση δύο χρόνια αργότερα, με την τωρινή μου σύντροφο. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι συχνά πυκνά τον τελευταίο καιρό, η πρώην μου έρχεται στη σκέψη μου την ώρα που κάνουμε σεξ. Μου έρχονται πολύ ζωντανές εικόνες από ερωτικές μας στιγμές, και μάλιστα το μυαλό μου, ανεξέλεγκτα, τις εμπλουτίζει με καινούργιες κινήσεις, με καινούργια σενάρια… Στο τέλος βυθίζομαι σε αυτή την ονειροπόληση και σχεδόν ξεχνάω ότι από κάτω μου βρίσκεται μια άλλη γυναίκα που ανταποκρίνεται σε εμένα, όχι σε κάποιον άλλον. Αν και θα έπρεπε να νιώθω τύψεις, ειλικρινά δεν μπορώ να τις αισθανθώ. Ο εαυτός μου με σπρώχνει να επιστρέψω σε ένα κομμάτι του παρελθόντος μου που θεωρώ ότι διακόπηκε βίαια, ότι δεν έχει ολοκληρωθεί. Πιστεύω ότι για μένα είναι απλώς θέμα χρόνου να επιδιώξω να την ξαναβάλω στη ζωή μου…» –Γιώργος, 36, ξεναγός
…έχει πολύ καιρό να βρεθεί με γυναίκα
«Σας παρακαλώ να μη βάλετε το αληθινό μου όνομα, γιατί πραγματικά θα καρφωθώ. Το έπαθα μόλις τρεις μέρες πριν! Το προηγούμενο βράδυ, σε ένα επαγγελματικό δείπνο, γνώρισα τη συνοδό ενός συνεργάτη και έπαθα μεγάλη πλάκα. Ένιωσα τέτοια έλξη για τη γυναίκα αυτή, που δεν έχω ξανανιώσει ποτέ στη ζωή μου. Αλλά και εκείνης της άρεσα, γιατί κανονίσαμε να βρεθούμε την επόμενη μέρα στο γραφείο μου. Πρέπει να πω εδώ ότι η προηγούμενη σχέση μου έληξε πριν από 6 μήνες, κι από τότε δεν έχει τύχει να βρεθώ ερωτικά με γυναίκα. Στο γραφείο μου λοιπόν –είμαι δικηγόρος και είμαι μόνος μου– το ένα έφερε το άλλο και, ας μη μακρηγορώ, βρεθήκαμε στον καναπέ να βγάζουμε βιαστικά ο ένας τα ρούχα του άλλου. Εγώ είχα ανάψει τόσο πολύ, που ένιωθα ότι δεν μπορούσα να κρατηθώ. Από τη μια ήταν ο πόθος που μου προκαλούσε το κορμί της και από την άλλη η σεξουαλική στέρηση τόσων μηνών… Για να μη σας κρατάω σε αγωνία, την έπαθα. Την πρόωρη εκσπερμάτιση. Σχεδόν δεν είχα μπει μέσα της όταν ένιωσα ένα ποτάμι να εκσφενδονίζεται μέσα στο προφυλακτικό. Φυσικά δεν ήξερα πού να κρυφτώ. Προσπάθησα να της εξηγήσω, αλλά η γη είχε φύγει κάτω από τα πόδια μου… Σήμερα, τρεις μέρες μετά, δεν έχω καταφέρει να επικοινωνήσω μαζί της. Προφανώς με αποφεύγει. Τουλάχιστον έμαθα δυο πράγματα από αυτή την ιστορία: α) μη μένεις πολύ καιρό χωρίς σεξ, υπάρχουν και επαγγελματίες που πληρώνονται γι’ αυτή τη δουλειά, β) όταν πρόκειται να βρεθείς με μια γυναίκα και υποψιάζεσαι ότι κάτι μπορεί να «παίξει», ένας αυνανισμός δεν βλάπτει για να έχεις περισσότερη αντοχή – κάτι ήξερε ο Μπεν Στίλερ στο Κάτι Τρέχει με τη Μαίρη…» –Φώτης*, 29, δικηγόρος*
…είναι τρελά ερωτευμένος
«Με το που την είδα, στο αμφιθέατρο της Νομικής, ήξερα ότι αυτή ήταν η γυναίκα της ζωής μου. Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελή, κάτι με τραβούσε σαν μαγνήτης δίπλα της… Το σεξ μαζί της, ειδικά τον πρώτο καιρό, ήταν μια εμπειρία που δεν μπορώ να περιγράψω. Όλες μου οι αισθήσεις ήταν σε υπερδιέγερση, ένιωθα ότι βρισκόμουν στον παράδεισο, νόμιζα ότι θα εκραγώ από τον πόθο… Σήμερα, η Μαρίνα είναι έγκυος στο πρώτο μας μωρό. Θα δυσκολευτούμε, βέβαια, να τα συνδυάσουμε όλα –και παιδί και σπουδές και τέλειο σεξ– αλλά, ΟΚ, είμαστε νέοι, τρελά ερωτευμένοι και έχουμε τον κόσμο στα πόδια μας!» –Στέφανος, 25, φοιτητής
…θέλει ένα στα γρήγορα και εκείνη μαραθώνιο
«Ειλικρινά δεν την αντέχω την κοπέλα μου! Επιμένει να κάνουμε το σεξ… κινέζικη ιεροτελεστία κάθε φορά που λέμε να βρεθούμε στο κρεβάτι. Προχθές, για παράδειγμα. Εγώ ήθελα να κάνουμε ένα 5λεπτο παιχνίδι για να χαλαρώσουμε πριν από τον ύπνο κι εκείνη ήθελε προκαταρκτικά, χάδια, κουβέντα, ξανά προκαταρκτικά, λίγο παιχνίδι, μετά κοίταγμα στα μάτια, ερωτόλογα, κ.ο.κ. μέχρι να μας πάρει το ξημέρωμα! Προσπάθησα να ακολουθήσω τους ρυθμούς της και να την ικανοποιήσω, αλλά μετά από λίγη ώρα δεν μπορούσα να κρατηθώ. Έκανα μια τελική… εφόρμηση και αυτό ήταν. Η Τζένη μού κρατάει μούτρα μέχρι σήμερα.» –Αντώνης, 27, ιδιωτικός υπάλληλος
…απατά τη γυναίκα του
«Δεν είναι κάτι που σχεδίασα. Απλώς έτυχε ένα βράδυ να βγούμε με τους κολλητούς μου, να γνωρίσουμε μια παρέα γυναικών και να βρεθώ –μερικές ώρες αργότερα– με τη μία από αυτές στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου της. Δεν θα πω ψέματα. Το σεξ μαζί της ήταν σούπερ. Βίαιο, παθιασμένο, καμία σχέση με το σεξ που κάνω με τη γυναίκα μου. Όση ώρα ήμουν μέσα της, δεν σκέφτηκα ούτε μια στιγμή τη γυναίκα μου, ήμουν πολύ δοσμένος σε αυτό που γινόταν… Άρχισα να τη σκέφτομαι όταν πια είχαμε τελειώσει και μπορώ να πω ότι με πλημμύρισαν οι τύψεις. Θυμήθηκα πόσο βίαιο και παθιασμένο ήταν το σεξ μαζί της τον πρώτο καιρό που ήμασταν μαζί και συνειδητοποίησα ότι δεν είναι τόσο ένας συγκεκριμένος άνθρωπος που σου προκαλεί αυτή την ανατριχίλα, όσο η φάση της σχέσης: στην αρχή όλα είναι πιο έντονα. Παρ’ όλα αυτά, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θα επιδιώξω να ξαναβρεθώ με τη νέα μου γνωριμία. Έχω ανάγκη να ζήσω ξανά αυτή την ένταση.» –Λεωνίδας, 38, τραπεζικός υπάλληλος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου