Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Χριστίνα Κολέτσα. Μιλάει για πρώτη φορά μετά τον χαμό του Γιγουρτάκη


Χριστίνα Κολέτσα-2-new
Η Χριστίνα Κολέτσα σε μια αληθινά διαφορετική συνέντευξη.

Έχεις βάλει ημερομηνία λήξης στην καριέρα σου;
Αν και συνήθως η ημερομηνία λήξης έρχεται μόνη της, εγώ σίγουρα δεν ανήκω σε εκείνες που θα μείνουν στο χώρο μέχρι να τις ξεράσει το σύστημα.

Γι’ αυτό σε ρωτάω. Νομίζω πως η Χριστίνα θα βάλει το τέλος.
Κοίτα, είναι πολλές οι στιγμές που αναρωτιέμαι «Τι κάνω εγώ εδώ; Τι κάνω εγώ σε αυτόν το χώρο;».

Ποια ήταν η τελευταία φορά που αναρωτήθηκες;
Τις στιγμές που έρχονται στο καμαρίνι μου για αυτόγραφο διάφοροι και μου λένε: «Τι γίνεται, ρε Χριστινάρα;». «Χριστινάρα» από πού κι ως πού; Μια ζωή–στους φίλους μου, στην οικογένειά μου– είμαι τοΧριστινάκι. Και ξαφνικά, λόγω μιας εσφαλμένης εικόνας που πιθανόν να έχουν, να σου χτυπάνε την πλάτη και να σε φωνάζουν «Χριστινάρα»;

Θα έκανες οικογένεια; Ακόμα και τώρα;
Ναι, είμαι έτοιμη να γίνω μαμά. Αν κάποια στιγμή ερχόταν ένα παιδί στη ζωή μου, θα μπορούσα να το μεγαλώσω. Αν έμενα έγκυος δηλαδή, θα το αντιμετώπιζα με μεγάλη ωριμότητα πια.

Ο Νίκος Γιγουρτάκης ήταν η αγάπη της ζωής σου;
Αυτό το γνωρίζουν οι δικοί μου άνθρωποι –το γνώριζαν και πριν φύγει ο ίδιος από τη ζωή. Γνωρίζουν τι σήμαινε ο Νίκος για μένα. Νιώθω πως θα ήταν ανούσιο να σ’ το απαντήσω αυτό τώρα.

Για σένα είναι εύκολο να κοιτάξεις μπροστά; Είσαι έτοιμη να ερωτευτείς;
Μα δεν είχαμε τώρα σχέση με τον Νίκο.Είχαμε χωρίσει καιρό – μάλιστα, όλο αυτό το διάστημα που ήμασταν χώρια και είχα άλλες σχέσεις τις συζητούσα μαζί του και εκείνος μου είχε συμπαρασταθεί σε αρκετές στιγμές που δεν ήμουν καλά.Η απάντηση λοιπόν είναι ναι, μπορώ να ερωτευτώ ξανά... Αν και σε αυτή τη φάση της ζωής μου προτεραιότητά μου δεν είναι το να ερωτευτώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου