Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ KOMOLIFESTYLE AΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΟΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ...!!! (3ο ΜΕΡΟΣ)




ΜΕΡΟΣ 3ο...

- Το πιο τρελό πράγμα που έχεις κάνει για μια γυναίκα;

Είχα κάνει μια μ.......α σε μία κοπέλα, έτσι πήρα το αυτοκίνητο και πήγα Θεσσαλονίκη απλά για να ζητήσω μια συγνώμη και έφυγα αμέσως με το κεφάλι σκυμμένο..


- Αυτόν τον καιρό έχεις κάποια σχέση;

Όχι,δεν είναι κάτι που με απασχολεί αυτόν τον καιρό..


- Θεωρείς τον εαυτό σου ότι είναι στα ΄΄καλά΄΄ ή στα ΄΄κακά΄΄ παιδιά;

Με τον τρόπο που το εννοείτε εσείς,ναι κάποιες φορές είμαι κακό παιδί..


- Ποιο είναι το πιο ακραίο πέσιμο που σου έχουν κάνει;

Είμαι έξω για ποτό και έρχεται μια κοπέλα και μου λέει:

- Γεια σου Γιάννη,τι κάνεις,πως είσαι;

-Μια χαρά εσύ;

-Με θυμάσαι;

-Να σου πω την αλήθεια...........βοήθησε με λίγο..

-Λογικό είναι να μην με θυμάσαι αφού δεν γνωριζόμαστε....


Και μου λέει το όνομά της..Αυτό ήταν νομίζω το πιο ακραίο..



-Έχεις κάνει one night stand;

(Γέλια...)Τι είναι αυτό....;;;


-Θα πήγαινες με κάποια γυναίκα που δεν σε ελκύει καθόλου μόνο και μόνο για τα λεφτά της;

Εξαρτάται από την οικονομική κατάσταση που θα βρισκόμουν εκείνη την περίοδο..


-Γιάννη σε ευχαριστούμε για την συνέντευξη και να είσαι σίγουρος ότι θα τα ξαναπούμε..

Ευχαριστώ και εγώ πάρα πολύ και θέλω να πω πως μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα αυτού του blog και γι αυτό σας εύχομαι καλή επιτυχία και πιστεύω ο κόσμος θα συνεχίσει να σας διαβάζει γιατί......ΟΛΑ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ...(γέλια....)..


komolifestyle
ΔΩΡΟ...!!!ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ  ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΄΄ΓΥΜΝΟ΄΄ ΚΟΡΜΙ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ....
                           







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου