Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Τι σκέφτονται οι γυναίκες όταν κάνουν σεξ?



Ρωτήσαμε 4 γυναίκες, απλές, καθημερινές τι σκέφτονται όταν κάνουν σεξ, και παραθέτουμε της απαντήσεις.

Οι γυναίκες σκέφτονται το σεξ διαφορετικά από τους άντρες. Είναι ποιο εγκεφαλικές, αναζητούν την ουσία, και ξέρουν πως να δώσουν. Κάποιες γυναίκες ζουν για να κάνουν σεξ, άλλες είναι απόλυτα ξύλα στο κρεβάτι. Εξαρτάται που θα πέσεις.

Όλοι συμφωνούν όμως ότι το σεξ θέλει ποιότητα, διάρκεια, τεχνική και καλό σώμα.

Δήμητρα, 25, γυμνάστρια

Εξαρτάται από πολλά πράγματα. Συνήθως δεν σκέφτομαι τίποτε, Αφήνομαι στον ερωτικό μου σύντροφο να κατευθύνει το ερωτικό παιχνίδι και απλά απολαμβάνω το σεξ. Η στιγμές και η ποιότητα στο σεξ, έχουν σημασία και όχι η ποσότητα. Το σεξ δεν είναι χαμαλίκι.

Φυσικά ο παρτενέρ παίζει σημαντικό ρόλο. Αν είναι ο σύζυγος, το σεξ είναι προβλέψιμο. Ξέρεις της δυνατότητες του και ξέρεις τι να περιμένεις. Καμιά φορά όμως μπορεί να σε εκπλήξει. Αν είναι ο εραστής μετά από 10 φορές σεξ μαζί του γίνετε σαν το σεξ με τον σύζυγο. Αν είναι ξεπέτα που βρήκα σε μπαρ είναι δίκοπο μαχαίρι. Μπορεί να βγει Μπράτ Πιτ, μπορεί και πισογλέντης. Συνήθως προτιμώ να αφήνομαι σε έμπειρα χέρια και να περιμένω τους οργασμούς μου.

Κική, 31, πολιτικός μηχανικός

Όταν κάνω σεξ δεν θέλω να σκέφτομαι τίποτα. Προτιμώ να μην σκέφτομαι χίλια δυο πράγματα που με απασχολούν αλλά να συγκεντρωθώ στο σεξ καθεαυτό. Θέλω να είναι παθιασμένο και ποιοτικό. Θέλω να έχω οργασμό και ο άντρας με τον οποίο κάνω σεξ να γνωρίζει το σώμα μου. Δεν θέλω βιασύνες. Φροντίζω το σεξ να συμβεί στον κατάλληλο τόπο και ώρα για να το απολαύσω καλύτερα. Κάποιες φίλες μου λένε ότι καλή η τεχνική, αλλά το μέγεθος μετράει πάντα, εγώ θα προσθέσω ότι καλό το μέγεθος, αλλά η τεχνική είναι απαραίτητη. Α, και να μην είναι αρτσούμπαλος και επιδειξίας. Στιλ δες τι σου κάνω! Το βλέπω, τον ακούω και το σώμα μου αντιδρά, δεν θέλω χαζομάρες στο κρεβάτι.Αν επιλέξω εραστή θέλω διάρκεια, μέγεθος, τεχνική, σώμα και εχεμύθεια.

Μαρία, 23, λογίστρια

Όταν κάνω σεξ, θέλω να είμαι συγκεντρωμένη στο σεξ και στον σύντροφό μου. Θέλω διάρκεια και πάθος. Αν μιλάμε όμως για σεξ με τυχαίο τύπο αν μου κάτσει καλά το απολαμβάνω. Αν είναι καλός θα του δοθώ με πάθος, αν είναι μάπα το καρπούζι θα κλείσω τα μάτια και θα περιμένω να τελειώσει για να φύγω. αν ανοίξει κουβέντα για δεύτερο γύρο, θα του πω ότι έχω φροντιστήριο αγγλικών και θα την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια.

Ερμιόνη, 27, καθηγήτρια σε Λύκειο

1. Αυτές οι στιγμές δεν θέλουν ούτε σκέψεις, ούτε προβληματισμούς! Χαλάρωσε και απόλαυσε το.
2. Μου αρέσει να είμαι αποτριχωμένη παντού, ο άντρας μου τρελαίνετε και ο εραστής μου ερεθίζετε αφάνταστα. Οι τρίχες είναι εμπόδιο στο καλό σεξ.
3. Πήρα 2 κιλά!!! Τι κάνω τώρα? Θα το δει, δεν θα το δει? Και αν ξενερώσει? Τι να κάνω θεέ μου? Πρέπει να αρχίσω δίαιτα. Από Δευτέρα…
4. Του αρέσει το πρόστυχο στο σεξ? Τον διεγείρει, η τον απωθεί?
5. Και αν του πω αν θέλει στοματικό σεξ μήπως με πάρει με κακό μάτι? Πως να του ζητήσω να με γλύψει εμένα?


Πηγή:gnorimies.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου